søndag 19. oktober 2008

Google dokumenter til gruppearbeid

Det er sikkert flere enn meg selv som har opplevd at når elevene jobber med gruppearbeid, så er det alltid noe som skjærer seg for ei eller flere grupper, ved at noen er syke og de andre ikke har tilgang på vedkommendes notater. Dette gjelder både når elevene jobber med og uten data. Etter å ha lest norskboka.no av Harboe, ble jeg oppmerksom på Google dokumenter. Dette syns jeg hørtes spennende ut, og det må jo være et flott verktøy til blant annet gruppearbeid. Jeg har ikke prøvd dette selv, men tar gjerne i mot råd fra noen som vet mer om dette verktøyet.

3 kommentarer:

Bente sa...

Jeg og spes.ped gruppa min har nå opprettet vårt første google dokument, kan si i fra hvordan det går når vi har prøvd :)

Lisa sa...

Høres flott ut, greit å få høre fra noen som har prøvd det i praksis.

Bente K sa...

Aldri hørt om dette før, så måtte lese litt i norskboka.no. Så spennende ut ja.